Chaharmahal & Bakhtiari Rural Water and Waste Water Company
سال 1399،جهش تولید
بیانیه سطح توافق خدمات

توافقنامه سطح خدمت "خدمات پورتال شرکت"

مقدمه

           توافق‌نامه سطح خدمات بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با مشترکین آب روستایی می باشد که مواردی مانند: زمان ارائه‌ی خدمت، فرآیند 
           درخواست و ارائه‌ی خدمت و سایر عوامل تاثیرگذار بر سطح کیفیت ارائه‌ی خدمت، مورد توافق طرفین را در بر دارد
.

هدف

            هدف از این توافقنامه ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری و کیفیت تحویل خدمات الکترونیک برای متقاضیان و مشترکین آب روستایی
           می باشد
.
           این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش­های نظارت و مسئولیت­های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می­کند.

مسئولیت­ها

           در پورتال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:

خدمات اطلاع رسانی

          اطلاع از مناقصه، مزایده و فراخوانی های شرکت

          ارائه راهنمایی­ های مورد نیاز مشترکین

          اطلاع از اولویت ­های تحقیقاتی شرکت

          ارائه عملکرد آماری شرکت

          اطلاع از قوانین و مقررات شرکت

         تشریح خدمات مشترکین به همراه فلوچارت

         اطلاع رسانی در خصوص اخبار ، نشریه و جراید

خدمات تعاملی

         ارتباط با شرکت، معاونین و مدیران ارشد

         مشاهده صورتحساب و محاسبه آب بهای مصرفی

        اعلام کارکرد و پرداخت الکترونیکی قبوض

        درخواست انشعاب

        ارائه خدمات در خصوص تعامل با پیمانکاران

        جمع آوری نظر سنجی، انتقادات و پیشنهادات مشترکین و کاربران پورتال

        ارائه خدمات به کارکنان درون سازمانی جهت مدیریت پست های الکترونیکی و اتوماسیون اداری

مسئولیت ارائه خدمت

         پیاده سازی بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات عنوان شده به عهده اداره فناوری اطلاعات و GIS می باشد.

تعهدات متقابل خدمت­‌گیرنده و دستگاه اجرایی

         متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه و یا از طریق دفاتر پیشخوان و ICT روستایی به این شرکت ارائه نماید.

         شرکت موظف است پس از دریافت مدارک و تایید آن طی مدت دو هفته نسبت به اتمام درخواست اقدام نماید.

         تارنما در 7 روز هفته و تمامی طول شبانه روز فعال است.

        حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات 3 روز کاری می باشد.

        حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است.

تاریخ به روز رسانی:
1398/10/28
تعداد بازدید:
658
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
آدرس: استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، بلوار طالقانی، مجتمع ادارات، شرکت آب و فاضلاب روستایی

کد پستی: 8817654681 صندوق پستی: 1444 - 61335
تلفن: 9-32245186-038 نمابر: 32245190-038
پست الکترونیکی: Info@abfar-chb.ir
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری می باشد.
Powered by DorsaPortal